Splošni pogoji poslovanja

Opredelitev pojmov


Ponudnik je OpremaCenter d.o.o.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.


Prijava


Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne OpremaCenter, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.Podjetje OPREMA CENTER doo hrani besedilo pogodbe ob nakupu in je predhodem dogovoru dostopno kupcu.


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:


1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra).
2. Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
4. Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku).
5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave).
6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
7. Za morebitne napake v tekstu podjetje ne odgovarja!
8. Način plačila in dostave.
9. Časovno veljavnost ponudbe.
10. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi informacije o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
11. Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: info@opremacenter.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil obračunan posebni popust, koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Podjetje OPREMA CENTER d.o.o. si pridržuje pravico, da po 54. členu ZVPot, po odstopu od pogodbe, vračilu artikla in kupnine, izstavi kupcu račun za zmanjšano vrednost izdelka.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar naj hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin)
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske ipd.) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Seznam izvajacev IRPS: http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg/sektor_za_varstvo_potrosnikov_in_konkurence/seznam_izvajalcev_irps/

Plačilo


Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.

 

Dobavni rok - opredelitev izrazov v spletni trgovini

Podjetje se zavezuje, da izdobavi izdelke, kot je navedno pod alinejo Zaloga po meri:

- izraz NA ZALOGI pomeni, da je izdelek v količini vsaj 1 kos v naših skladiščih

- izraz NA VOLJO pomeni, da je izdelek v rednem asortimanu, ter dobavljiv v roku, ki ga določi dobavitelj izdelka

- izraz PREVERI pomeni, da je vsakič potrebno preveriti dobavljivost izdelka 

 

Dostava


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe, in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Garancija

 

Vsi artikli v naši trgovini imajo najmanj 24 mesecev garancije ali več, razen če je na garancijskem listu določeno drugače. Garancijo na brezhibno delovanje z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov zagotavlja s strani proizvajalca pooblaščeni serviser na območju Republike Slovenije. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz  izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec. Proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izroči potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo v slovenskem jeziku in seznam pooblaščenih servisov na celotnem območju Republike Slovenije. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu. Po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje in nadomestne dele. Garancijski list mora vsebovati ime podjetja in sedež proizvajalca, podatke, ki identificirajo blago in trajanje garancijskega roka. Serviser je dolžan takoj sprejeti blago v popravilo in napako odpraviti  najkasneje v roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec napake oziroma pomanjkljivosti v predvidenem roku ne odpravi, je dolžan potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Garancijo lahko kupec uveljavlja s priloženim garancijskim listom in z računom prodajalca.


Odškodnina

 

Podjetje Oprema center d.o.o bo v primeru tako imenovanega »sovražnega nakupa«, opravljenega s strani konkurence, torej podjetja, ki se ukvarja z podobno dejavnostjo, v primeru oškodovanja, blatenja dobrega imena in drugih zlorab proti takšni ali povezani pravni osebi kot tudi fizični stranki z namenom oškodovanja podjetja pravno ukrepalo na pristojnem okrajnem sodišču v Ljubljani.

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (e-mail, geslo).
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Uporabnik / kupec s plačilom ponudbe potrjuje, da je seznanjen in soglaša z vsemi določbami Splošnih pogojev.